To the Membership:

Reminder to Vote

All Active SAA members are invited to cast their votes in the current election for open positions in the SAA Board of Directors. The election period will close July 30, 2021, with three positions filled on August 1.

Active SAA members in Latin America are also voting members, based on a recent membership category realignment. We encourage the participation of all active members!

2021 Elections

The Board is very pleased to have received numerous applications for its open positions in 2021. Applicants were diverse in background, skill set and geographical location. The Nominations Committee, in cooperation with the full Board, screened all applications, and, as in the previous year, conducted interviews of top candidates in teams of two. Interviews were recorded and viewed by the full Board. The Nominations Committee recommended seven candidates to the Board, to be included on this year’s election slate. The Board voted to approve the committee’s recommendations, and worked in cooperation with SAA office staff to create an electronic ballot, which was sent out to SAA membership on July 20, 2021.

Election Process

Board policy permits a slate of candidates elected by majority membership vote. The Board remains committed to filling three open positions in 2021 with elected candidates. In alignment with ongoing policy, the Board also appoints members to fill specific needs.

The Board welcomes applications at any point in the year, and will continually consider individual candidates based on current Board vacancies, needs and balance. Diversity continues to be an important consideration in determining the slate of Board members presented in an election, as well as in any Board appointments.

Portuguese:

22 de julho – Notícias do conselho diretivo da SAA (E-MAIL TITLE)

Para os membros e membras:

Lembrete para votar

Todos os membros ativos da SAA são convidados a dar seus votos na atual eleição para cargos em aberto no Conselho de Administração da SAA. O período eleitoral se encerrará em 30 de julho de 2021, com três cargos preenchidos em 1º de agosto.

Os membros ativos da SAA na América Latina também são membros votantes, com base em um recente realinhamento de categoria de membros. Nós encorajamos a participação de todos os membros ativos!

Eleições 2021

O Conselho está muito contente por ter recebido várias inscrições para os cargos em aberto em 2021. Os candidatos eram diversos em formação, conjunto de habilidades e localização geográfica. O Comitê de Nomeações, em cooperação com todo o Conselho, examinou todas as inscrições e, como no ano anterior, conduziu entrevistas com os principais candidatos em equipes de dois. As entrevistas foram gravadas e vistas por todo o Conselho. O Comitê de Nomeações recomendou sete candidatos ao Conselho a serem incluídos na chapa eleitoral deste ano. O Conselho votou para aprovar as recomendações do comitê e trabalhou em cooperação com a equipe da SAA para criar uma cédula eletrônica, enviada aos membros da SAA em 20 de julho de 2021.

Processo Eleitoral

As normas da diretoria permitem uma lista de candidatos eleitos pela maioria dos votos dos membros. O Conselho está empenhado em preencher os cargos em aberto em 2021 com três candidatos eleitos. Em alinhamento com a política em andamento, o Conselho também nomeia membros para atender a necessidades específicas.

O Conselho aceita as inscrições em qualquer momento do ano e considerará continuamente os candidatos individuais com base nas vagas, nas necessidades e no equilíbrio atuais do Conselho. A diversidade continua a ser uma consideração importante na determinação da chapa de membros do Conselho apresentada em uma eleição, bem como em quaisquer nomeações do Conselho.

Spanish:

22 de julio—Noticias de la Junta Directiva de SAA (EMAIL TITLE)

A los miembros:

Recordatorio para votar

Se invita a todos los miembros activos de la SAA a emitir sus votos en la elección actual para puestos vacantes en la Junta Directiva de la SAA. El plazo de votación se cerrará el 30 de julio de 2021, con tres puestos cubiertos el 1 de agosto.

Los miembros activos de la SAA en América Latina también son miembros con derecho a voto, en base a un realineamiento reciente de categorías de miembros. ¡Alentamos la participación de todos los miembros activos!

Elecciones 2021

La Junta Directiva de la SAA está muy complacida de haber recibido numerosas solicitudes para sus puestos vacantes en el 2021. Los postulantes mostraban diversidad en cuanto a formación, habilidades y ubicación geográfica. El Comité de Nominaciones, en cooperación con la Junta en pleno, examinó todas las solicitudes de postulaciones y, como en el año anterior, se realizó entrevistas a los mejores candidatos en equipos de dos. Las entrevistas fueron grabadas y vistas por la Junta en pleno. El Comité de Nominaciones recomendó siete candidatos a la Junta para que fueran incluidos en la lista de elecciones de este año. La Junta votó para aprobar las recomendaciones del comité y trabajó en cooperación con el personal de la oficina de la SAA para crear una cédula electrónica, que se envió a los miembros de la SAA el 20 de julio de 2021.

Proceso de elección

La política de la junta permite una lista de candidatos elegidos por mayoría de votos de los miembros. La Junta sigue comprometida a cubrir éstos tres puestos vacantes en el año 2021 con los candidatos electos. En consonancia con la política en curso, la Junta Directiva también designa miembros para satisfacer necesidades específicas.

La Junta Directiva acepta solicitudes en cualquier momento del año y continuamente considerará candidatos individuales en función de las vacantes, las necesidades y el equilibrio actual de la Junta Directiva. La diversidad sigue siendo una consideración importante para determinar la lista de miembros de la Junta que se presenta en una elección, así como en los nombramientos de la Junta directiva.

como en los nombramientos de la Junta.